RENAULT TWINGO Z.E. R80 Serie Limitee Vibes I NL-Auto I Cruise I Navi I Android/Apple I

Over deze RENAULT TWINGO
Automakelaar Jolink is vaak onderweg ivm aan- en verkoop begeleidingen. Om u de gewenste aandacht te kunnen geven en om teleurstellingen te voorkomen, werkt Automakelaar Jolink uitsluitend op afspraak. Woensdag en zondag gesloten.
Deze auto wordt u aangeboden door Automakelaar Jolink, professioneel getaxeerd en aangeboden met de juiste prijs-kwaliteit verhouding. Inruil, financiering en onderhoudsbeurt mogelijk. 6 maanden garantie v.a. € 499,- (AutoTrust, bij uw eigen dealer). Incl. alle onvermijdbare kosten, geen kosten rijklaar maken. Gegarandeerde kilometerstand incl. NAP certificaat.
Automakelaar Jolink; onafhankelijk advies en persoonlijke begeleiding bij aanschaf of verkoop van uw auto. Meer info: www.automakelaar-jolink.nl


Automakelaar Jolink
Versteegstraat 35
7425 CH Deventer
T: 06 - 51836865
E: info@automakelaar-jolink.nl
Afleverkosten | € 0 |
Wegenbelasting | € 36 p/kw info |
Kleuroms. | Oranje , Valencia Orange |
Km stand | 41.906 KM |
Bouwjaar | 11 - 2020 |
Brandstof | Electro |
Actieradius | 0.00 Km |
Vermogen | 60 KW / 82 PK |
Topsnelheid | 135 Km/u |
Acceleratietijd 0-100 | 12.60 sec |
Acceleratietijd 80-120 | 0.00 sec |
Motorinhoud | 0 cc |
Aantal cylinders | |
Boring x Slag | 0.00 mm |
Max koppel | 160.00 Nm |
Compressieverh. | 0.00:1 |
Rijklaargewicht | Kg |
Tot. toegest. bel. gew. | 1518 Kg |
Tot. aanh. gew. geremd | Kg |
Brandstoftank inh. | 0.00 L |
Verb. binnen beb. kom | 0.0 L / 100 Km |
Verb. buiten beb. kom | 0.0 L / 100 Km |
Verb. gecombineerd | 0.0 L / 100 Km |
Co2 uitstoot | g/Km |
Elektrische specificaties
Type | Electro |
Accu eigendom | Gekocht |
Accu capaciteit | 23 kWh |
Verbruik / 100km | 16 kWh |
Actieradius gemiddeld | 190 Km |
Actieradius Winter | Km |
Actieradius Zomer | Km |
Laadaansluiting | |
Laadvermogen | 22 kW (AC) |
Laadtijd | minuten |
Laadsnelheid | Km/u |
Snellaadaansluiting | |
Snellaadvermogen | kW (DC) |
Snellaadtijd | minuten |
Snellaadsnelheid | Km/u |